reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Valášková

Petra Valášková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jednoducho komplikované dievča, ktoré si o sebe rado myslí, že má umelecké nadanie:) Zoznam autorových rubrík:  Moje básneMyslím si...Nezaradené

reklama

Moje básne

Nechcem o teba prísť

Petra Valášková

Nechcem o teba prísť

  • 13. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 362x
  • 2
Sme ako jeseň

Petra Valášková

Sme ako jeseň

Som vďačná za to, že som prišla na spôsob, ako môžem uľaviť svojmu trápeniu. Všetky pocity vložím do básne. A čo viac, niektorým ľuďom sa moja tvorba aj páči, čo ma veľmi teší.

  • 2. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 125x
  • 0
"Tancovala"

Petra Valášková

"Tancovala"

Dnes sa mi veľmi nedarí. Moja nálada prudko kolíše. Alebo by som radšej mala napísať, že prudko klesá? Ale tak to v živote býva, nie? Raz sme hore, raz zas dole, ako na horskej dráhe. Len je ťažké uvedomiť si to a vzhliadať nahor, keď vám myšlienky hovoria, že nestojíte za nič. Moja rada? Neurobte nič neuvážené. Radšej prečkať duševnú bolesť a vysporiadať sa s ňou lepšími zbraňami. Mojou je poézia.

  • 21. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 129x
  • 0
"Neisté naposledy"

Petra Valášková

"Neisté naposledy"

Rozhodla som sa, trochu roztržito a bez riadneho rozmyslu, že mojím prvým článkom bude moja najnovšia báseň.

  • 20. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 126x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu