reklama

Nechcem o teba prísť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Nechcem o neho prísť

Chcela som byť jeho prvá voľba

Tak vidím ako vedľa neho ležím

Do tváre mu pozerám

A nechcem aby

Slnečné lúče zapadli

Ležíme na zlatej lúke

A ja sa bojím

Že moje ruky

Sa načiahnu do prázdnoty

Poď som mnou

Prosím

Do večnosti

Kráčajme po zlatej lúke

Nech nás láska vánok

Nech môžeš vidieť moje vlasy

Lesknúť sa v nebesiach

Nevracaj sa späť

Buď tým čo mi každý závidí

Zabudni na predošlé dni

Na svet v ktorom nie si

So mnou

Kiež by som ti mohla vdýchnuť

Aspoň iskru toho čo je v mojom srdci

Lebo tam si môj vládca

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Môj pán moja vášeň

A tušíš že som prelietavá

Ale ty si ten jediný pevný bod

V mojich túžbach

Nechoď späť

Ostaň tu so mnou

Prosím

Ležať na zlatej lúke

Pod slnkom

Pod nebeskou klenbou

Lebo raz si mi sľúbil

Že sa stretneme

V našej rajskej záhrade

Neotáčaj sa

Nech sa moja tvár

Naveky odráža

V tvojich očiach

Petra Valášková

Petra Valášková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jednoducho komplikované dievča, ktoré si o sebe rado myslí, že má umelecké nadanie:) Zoznam autorových rubrík:  Moje básneMyslím si...Nezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu