reklama

Sme ako jeseň

Som vďačná za to, že som prišla na spôsob, ako môžem uľaviť svojmu trápeniu. Všetky pocity vložím do básne. A čo viac, niektorým ľuďom sa moja tvorba aj páči, čo ma veľmi teší.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Koľko ešte vydržím?

Nevychádzam z údivu

Moje srdce je požierač bolesti

Potrebuje ju

Odpúšťa ti ľahúčko

Nastaví aj druhé líčko

Zdá sa že sme si vždy boli

Súdení

Zviazaní večnými zmluvami

Nezabudnem

Na anjela nad nami

Na porozumenie medzi štyrmi očami

Nezabudnem

Ako si sa usmieval

Ako prirodzene som sa cítila

Akoby som bola s mojím druhým ja

Vždy budem milovať jeseň

Padajúce lístie

Slnko na modrej oblohe

Mrazivé ovzdušie

Pretože je ako my

Krátka, vlažná, farebná

Končí prirýchlo

Presne ako

ty

a

ja

Petra Valášková

Petra Valášková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jednoducho komplikované dievča, ktoré si o sebe rado myslí, že má umelecké nadanie:) Zoznam autorových rubrík:  Moje básneMyslím si...Nezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu