reklama

Knižný zážitok

Dnes ráno som dočítala poslednú časť trilógie Nočný tieň. Je to taká oddychovka o vlčích ľuďoch, čarodejníkoch, démonoch atď. Človek pri tom nemusí premýšľať, nie sú tam žiadne hlboké pravdy, ktorým treba porozumieť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Musím sa priznať, že som už zabudla, ako veľmi neznášam knižné konce. Ale pri tejto knihe som si to pripomenula. Nejde ani o to, že bola taká dobrá, skôr som sa do deja príliš vcítila a prežívala dobrodružstvo s postavami. Nepáčilo sa mi, že jedna z hlavných postáv zomrela a z ďalších dvoch sa stali naveky vlci. Ani neviem prečo som s tým taká nespokojná, možno preto, že sa mi páči byť človekom. Stali sa totiž vlkmi preto, lebo to bola ich pravá podstata.

Musím pripustiť, že táto kniha ma prinútila uvedomiť si aspoň jedno. Naozaj som rada človekom. Môžeme prežívať toľko odtieňov emócií! Môžeme robiť toľko vecí. Premýšľame, tvoríme, strácame, získavame niečo nové...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Okrem toho, nemám rada ani životné konce. Rozchody alebo rozlúčky. Najradšej by som si všetkých milovaných držala pri sebe stále blízko. Ale na svete je to zariadené inak. Hold, musíme sa prispôsobovať.

Aspoň že sú tu možnosti, keď môžeme spoznať nových ľudí, ktorí budú pre náš život veľa znamenať. Aj keď sa takí hľadajú celkom ťažko.

Petra Valášková

Petra Valášková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jednoducho komplikované dievča, ktoré si o sebe rado myslí, že má umelecké nadanie:) Zoznam autorových rubrík:  Moje básneMyslím si...Nezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu