reklama

Príbeh večnosti

Myslím na Dávida. Myslím na to, aký veľký človek to bol. Aké množstvo viery sa môže vmestiť do jediného človeka. Myslím na to, že Boh ho odmenil a on sa stal mocným a bohatým kráľom. A potom to prišlo. Tá chyba, ktorú urobil. Chyba, ktorá ho navždy zvhrla z nebeského trónu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Jedného večera vstal z postele a prechádzal sa na streche kráľovského domu. Uvidel ju kúpať sa a v tom okamihu v ňom vzplanula túžba. Zamiloval sa. Dal zabiť jej manžela, aby ju mohol mať - prelial nevinnú krv. Vedel, čo robí, vedel to dokonale. Padol. Ale napriek tomu napísal takmer 200 žalmov, kde chváli svojho Pána. Jeho viera, oddanosť a poslušnosť neochabli.

Ľudia si myslia, že najkrajšie príbehy lásky sú tie vymyslené. Rómeo a Júlia, Edward a Bella, princovia a princezné... Nie. Tie krásne bolestivé a dychvyrážajúce príbehy sa naozaj stali. Príbeh Dávida a Bat-Šeby, ženy Uriáša Chetejského. Príbeh Dávida a Nebeského Otca. Príbeh o tom, že vášeň dokáže človeku zobrať všetko. To prečo žije a v čo verí. Dávidova vášeň mu vzala trón v najvyššom kráľovstve Otca, miesto pri Bohu, v ktorého tak oddane veril a ktorého tak verne miloval. Stačila jediná neodpustiteľná chyba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Puká mi srdce, keď na neho myslím. Puká mi srdce pri pomysleí, ako sa musí cítiť Nebeský Otec, keď vie, že jeho úžasný syn nedosiahne svoj večný potenciál.

Viem, že pre každého človeka je dôležité nájsť pravdu. To, kým je, odkiaľ prišiel a kam smeruje. Aby mohol dosiahnuť večné a dokonalé šťastie. Som nevýslovne vďačná, že ja som to už našla.

(2. Samuelova 11 - 12:25)

Petra Valášková

Petra Valášková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jednoducho komplikované dievča, ktoré si o sebe rado myslí, že má umelecké nadanie:) Zoznam autorových rubrík:  Moje básneMyslím si...Nezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu