reklama

Tvárme sa, že dnešok nebol

Začalo to ránom, keď som sa zobudila zo zvláštneho sna (kde som sa trblietala a dokázala lietať, kde som bola v akomsi dome a dvere boli stále zle zatvorené, takže sa dnu dostal človek, ktorý mi chcel ublížiť). Začalo to tým, že svietilo slnko a ťahalo ma von.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Je dosť nanič nemať priateľov, ktorých by ste zlanárili na nejakú prechádzku, zmrzlinu alebo inú mini-akciu. Pokračovalo to tým, že som si z nudy vymyslela nafarbiť vlasy. Neočakávaný záver - farba bordó. Samozrejme, nikdy to nevyjde tak, ako by som si predstavovala.

Počas celého dňa ma sprevádzalo nutkanie, že musím niečo robiť, niečo užitočné, a potom ten protichodný pocit, že nemám z ničoho radosť a všetko je aj tak zbytočné. Je dosť deprimujúce nebyť aspoň sčasti ambicióznym človekom.

Nakoniec, na inštitúte (kde sa rozprávame o Bohu) som si svoju zlú náladu vybila na všetkých a na všetkom. Aj na Bohu. Rozprávala som niečo, čo si v skutočnosti ani nemyslím a najhoršie na tom je, že som si veľmi jasne uvedomovala, že tie slová tvorí môj hnev a zúfalstvo zo všetkých tých vecí, ktoré nemám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pýcha. Počiatok všetkých hriechov a problémov. Neustále tu bude, počká si na nás za rohom, aby na nás skočila a privodila starosti.

Škoda bolo toho krásneho dňa pre mňa.

Petra Valášková

Petra Valášková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jednoducho komplikované dievča, ktoré si o sebe rado myslí, že má umelecké nadanie:) Zoznam autorových rubrík:  Moje básneMyslím si...Nezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu